Subject: FW: Loomeettevõtjatele tugiteenuste pakkumise, nende arenguplaanide elluviimise ja ekspordivõimekuse kasvu toetamise tingimused ja kord
From: "Margit Tilk" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jan 2024 10:34:08 +0200

Tere

Palun registreerida 12.01.2024 nr 13-1.1/52-1 vastusdokumendiks.

Tänades

Margit

From: Monika Maamägi-Türk <[email-masked]>
Sent: Friday, January 26, 2024 10:09 AM
To: Margit Tilk <[email-masked]>; Kärt Kallion <[email-masked]>
Cc: Kaidi Kenkmann <[email-masked]>
Subject: Loomeettevõtjatele tugiteenuste pakkumise, nende arenguplaanide
elluviimise ja ekspordivõimekuse kasvu toetamise tingimused ja kord

Tere!

Rahandusministeerium kooskõlastab kultuuriministri 06. juuli 2023. a
määruse nr 7 "Loomeettevõtjatele tugiteenuste pakkumise, nende
arenguplaanide elluviimise ja ekspordivõimekuse kasvu toetamise tingimused
ja kord" muutmise määruse eelnõu vaikimisi.

Ametlikku vastuskirja ei edastata.

Tervitades

Monika

Monika Maamägi-Türk

nõunik | riigieelarve osakond

Tel 611 3480 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Rahandusministeerium

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.